quinta-feira, 22 de setembro de 2016

Women Inspiration




I have failed so many times in so many sectors in life. But I have gain so much after each fall that I cannot describe easily....  I am used to open windows after each door that is locked and I become very good at it!! I am sharing this video because I am not alone here, and because i know a lot of women that somehow, where part of my inspiration, for my aspirations! Some are no longer on this planet, and that is why I am making each day to count.
Each opportunity to grow.
One week to start a new chapter in order to gain knowledge and experience to create healthier opportunities to everyone.
To help overcoming some of the World Health problems.
To contribute to a better and healthier WORLD.
Amen.
So excited.

Eu falhei tantas vezes em tantos setores da minha vida. Mas eu tenho ganho muito depois de cada queda, tanto que eu não consigo descrever de forma facil.... Estou habituada a abrir janelas depois de se fecharem portas. E estou a tornar-me muito boa nisso!! Partilho este vídeo porque eu não estou sozinha aqui e porque eu conheço  muitas mulheres que de alguma forma, fizeram e fazem parte da minha inspiração para as minhas aspirações ! Algumas ja não estao neste planeta e é por isso que eu faco cada dia contar. Cada mudança ajuda me a crescer. Uma semana para começar um novo capítulo , a fim de adquirir conhecimento e experiência para criar oportunidades saudáveis ​​para todos. Para ajudar a superar os problemas de saúde Mundiais. Para contribuir para um melhor e mais saudável MUNDO. Amen.
(Teclado Ingles)


Sem comentários:

Enviar um comentário